לקבלת הצעה

איפה להשקיע את הכסף בשנת 2024

אפיקי השקעה מומלצים לשנת 2024, איפה להשקיע ? מה האפיקים שיניבו את התשואה המרבית לתיק ההשקעות שלנו?

איפה להשקיע את הכסף בשנת 2024

כדי ליהנות מעתיד נוח, השקעה הפכה לחיונית ביותר עבור רוב האנשים. כבר עתה ברור כי אחד הלקחים הישירים ממשבר הנגיף הכלכלי, הוא שמי שדאג להשקעה בצד הצליח לעבור את הזמנים הקשים בצורה טובה יותר.

מדוע רצוי להשקיע


השקעה יכולה לספק לכם מקור הכנסה אחר, לממן את הפנסיה שלכם או אפילו להוציא אתכם מתסבוכת כלכלית. מעל הכל, השקעה מגדילה את ההון העצמי שלכם, ועוזרת לכם לעמוד ביעדים הכספיים שלכם כך שתוכלו להגדיל את כוח הקנייה שלכם לאורך זמן.

אולם רצוי לזכור שהשקעה אומנם יכולה לבנות עושר, אך עדיין תרצו לאזן בין רווחים פוטנציאליים לבין הסיכון הכרוך בכך. נכון ישנן דרכים רבות להשקיע, ואפשר בהחלט להסתמך על בחירות בטוחות מאוד, מה שאומר שאתם יכולים למצוא השקעות המציעות מגוון תשואות המתאימות לפרופיל הסיכון שלכם. אז מהן הדרכים המומלצות ?

התייעצות עם מומחים

רגע לפני שאתם שוברים את הראש כדי להחליט אם ללכת על קרנות השקעה פרטיות או אולי להשקיע בפרויקט נדל"ן מניב בתשתיות, קרנות גידור או שמא בהלוואות חברתיות וכדומה, הרי שכדאי כמו בתחומים רבים, להתייעץ עם מומחים. מדובר כמובן בבעלי מקצוע המתמחים בתחום הפיננסי. פנייה אליהם תאפשר לכם לבנות אסטרטגיית השקעות שתתאים לכם ולאמצעים הפיננסיים שלכם.

קחו בחשבון כי עולם ההשקעות הוא מגוון ורחב ולכן מומלץ לבחון תחומים שונים של השקעות בהם תוכלו להשיג תשואות גבוהות יותר מאשר אלו הנמצאות בשוק ההון, ואולי גם עם סיכון נמוך יותר עבורכם.

להשקיע באופן סולידי

אם אתם מחפשים להשקיע באופן סולידי ישנם ארבע אפיקי השקעה בולטים עבור השנה הקרובה. הראשונה היא פוליסת חיסכון, המונפקת על ידי חברת ביטוח ומיועדת לטווח הארוך כשמדובר בהשקעה חד פעמית או כהפקדה חודשית, או לבחור בקרן השתלמות המהווה השקעה פטורה ממס על רווחי הון.


לחילופין, ניתן להשקיע בנדל"ן. בין אם נדל"ן מניב או נדל"ן אקזיט שניהם מפיקים רווח נאה.

ולבסוף, תמיד אפשר לבנות תיק השקעות מתאים שיאפשר לכם למקסם רווחים ולפזר באופן נכון את ההשקעות שלכם.

מעוניינים לקבל ייעוץ עבור השקעות מומלצות לשנת 2024 
ניתן להשאיר פרטים בטופס הפרטים.

 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית