לקבלת הצעה

השקעות אלטרנטיביות-מי צריך אותן?

אתר ברוקר בחן ובדק מספר חברות בתחום הנדל"ן והאשראי והנה הוא לפניכם

השקעות אלטרנטיביות: מי צריך אותן?


השקעה אלטרנטיבית היא למעשה מכשיר פיננסי המתנהל מחוץ לשוק ההון המסורתי ויכול לשמש ככלי איכותי המקטין את רמת הסיכון באופן משמעותי ושומר על יציבות תיק ההשקעות.

השקעה בעולם האלטרנטיבי מקפל בתוכו מגוון רחב של אפיקים שונים אך לרוב מדובר בהשקעות בתחום הנדל"ן המקומי והבינלאומי, וכן בתום האשראי. חלק קטן מהשקעות האלטרנטיביות פונה לתחום קרנות הון הסיכון החשופות בעיקר לעולם ההיי - טק.


רצוי לא להתייחס לעולם השקעות האלטרנטיביות כמכלול אחד ורצוי להבין את מהות ההשקעה, טווח ההשקעה ובעיקר את האפיק אליו נחשפים.


השוואה בין השקעות אלטרנטיביות

אז למי זה מתאים?

ראשית נכון להיחשף להשקעות אלטרנטיביות מתוך סיבה אחת, הרצון לפזר סיכונים ולנטרל את התנודתיות בשוק ההון המסורתי, כלומר השינויים בשוק ההון לא ישפיעו על כספים המנוהלים באפיק האלטרנטיבי ובשעה שיש תנודתיות בשוק ההון המסורתי חלק מהכספים ימשיך לצבור תשואה ויאזן משמעותית את תיק ההשקעות.

דבר נוסף וחשוב הוא פוטנציאל תשואה גבוהה, ולרוב ידוע מראש וזאת בהשוואה להשקעות בשוק ההון המסורתי.

עם זאת, בחינת השקעות בעולם האלטרנטיבי צריכה להעשות בזהירות רבה וזאת בניגוד להשקעות סחירות הנעשות על בסיס תשקיף ולרוב ע"י פיקוח רגולטורי ושקוף, לכן יש צורך בזהירות רבה.

כאמור, לרוב השקעות אלטרנטיביות ממוקדות בעולמות האשראי והנדל"ן המקומי והבינלאומי.


אתר ברוקר בחן ובדק מספר חברות בתחום הנדל"ן והאשראי והנה הוא לפניכם.


Tarya - השקעה בסכומים קטנים ועד 150,000 ₪
https://www.tarya.co.il

הוקמה בשנת 2014 במטרה להציג מודל אחר למערכת הבנקאית המסורתית, ולתרום לתחרות בין מוצרי החיסכון וההשקעה השונים. כדי לעשות זאת , פיתחה החברה פלטפורמה מתקדמת וחדשנית להשקעות והלוואות המחברת בין אנשים ומאוד פשוטה לשימוש.


BTB - השקעה בסכומים קטנים ועד 150,000 ₪
https://www.btbisrael.co.il

היא חלוצת הלוואות ה-P2P בישראל. הפלטפורמה החלה לפעול בשנת 2014 לאחר מספר שנים של עבודות תכנון ופיתוח אינטנסיביים , לאחר השלמת המוצר קידמה BTB את החקיקה שתאפשר לציבור המשקיעים בישראל ליהנות מתחום ההלוואות החברתיות - כמשקיעים או כבעלי עסקים המחפשים הלוואה.

באמצעות שימוש בטכנולוגיה פיננסית מתקדמת, BTB הצליחה לחולל מהפכה , ליצור תחרות אמתית בשוק האשראי בישראל - ולאפשר לכל אחד ואחת להשקיע בעסקים ישראליים וליהנות מהריבית.


VCP- השקעה החל מ 200,000 ₪
https://www.vcp.co.il

היא קרן השקעות פרטית המציע פתרונות השקעה סולידיים ויציבים בתחום האשראי החוץ-בנקאי ובתחום הנדל"ן המקומי והבינלאומי, כאשר העסקאות מבוססות על בטחונות איתנים, פיזור סיכונים, סולידיות ושמרנות. הערך המוסף של קרן V.C.P הוא אפיקי השקעה חכמים ויצירתיים הממוקדים בתחום הנדל"ן המקומי והבינלאומי.


הקרן משרתת משקיעים פרטיים, ארגונים, חברות ומוסדיים, ומאפשרת להם להיחשף להשקעות סולידיות, יציבות המניבות תשואה גבוהה בהשוואה לשוק ההון.

יתרון בולט ב VCP הוא הריבית המועדפת למשקיע, כלומר הקרן מקצה למשקיע ריבית קבועה וידועה מראש וזאת לפני כל רווחי הקרן.

חשוב לציין שריבית מועדפת למשקיע הינו דבר חריג ביותר המעיד על חוסנה ויציבותה של הקרן ובעיקר על כך שהקרן עצמה מאמינה בהצלחת ההשקעות הנעשות דרכה.

 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית