לקבלת הצעה

השקעות ריאליות בנדל"ן

מחפש השקעה אטרקטיבית ויעילה במינימום סיכון?תשואה עודפת וגבוהה?


השקעות ריאליות קצרי מועד
 

מחפש השקעה אטרקטיבית ויעילה במינימום סיכון? תשואה עודפת וגבוהה ?
מעוניין למצוא אפיקי נדל"ן בהשקעה ישירה ובסכום נמוך ללא לקיחת משכנתא ? יש פתרון!


לצד האפשרויות ההשקעה הרבות והוותיקות המצויות כיום בעולם הפיננסים המוכר והידוע (ניהול תיקי השקעות,פוליסת חיסכון,תוכניות גמל והשתלמות) צוברת תאוצה בשנתיים האחרונות מגמת המעבר של משקיעים פרטים ומוסדיים להשקעות ריאליות בקרנות נדל"ן פרטיות.


הערך המוסף של הקרן להשקעה בחו"ל
ראשית, הן מאפשרות למשקיעים הקטנים והבינוניים עם סכומים צנועים יחסית החל מ-300,000 ₪ ליהנות מהתשואות הנאות שמציע שוק הנדל"ן ברחבי ארה"ב ,קנדה ואירופה. מתוך מגוון רחב של השקעות הנבחרות בקפידה בוחרים רכישת דירה להשקעה או נדלן מסחרי כדי להשכירו ולהרוויח מעליית ערך פלוס תזרים מזומנים הקבוע.

יתרון חשוב של הקרן שהיא מחויבת באופן מלא למשקיעים בה ,שהרי בלעדיהם אין לקרן זכות קיום -לכן מושקעים משאבים רבים ידע, זמן וכסף כדי לאתר את הפרויקטים הרווחיים ביותר ואת העסקאות המשלמות ביותר ומקבלים בעלות ישירה בנכס ויש לדרוש מהן פירוט כמו אילו פרויקטים הניבו אילו תשואות ועוד.

קרן השקעה ממונית והשלמת הון ליזם בתמ"א 38 בישראל
פרויקטים רבים של תמ"א בעלי פוטנציאל רווחיות גבוה לא יוצאים לפועל עקב העדר מימון , בעיקר בשל מגבלות שונות המוטלות על הבנקים שהם המממן העיקרי בתחום הנדל"ן .



קרנות ההשקעה הפרטיות שמתמחות בתמ"א 38 מעניקות את הכסף הדרוש ליזמים (300,000 ₪ סכום כניסה למשקיע גם פה) על מנת להוציא לפועל את הפרויקטים השונים שכבר קיבלו היתרי בניה שמקטין את הסיכון למשקיע -ומבטיחות כי המשקיעים בהן שנכנסים לשותפות מוגבלת בין 2-4 פרויקטים שונים ייהנו מקדימות בקבלת הרווחים הנאים לפני היזם והקרן לאחר שהפרויקט הושלם (קרוב ל -2.5 שנים מיום ההשקעה בו).

הקרנות מספקות למשקיעים מינוי נאמן חיצוני אשר אליו מופקדים הכספים (חשבון נפרד ובטוח) אשר מושקעים רק בישראל ורק באזורים מרכזיים בעלי ביקוש גבוה לנדל"ן דוגמת תל-אביב ,רמת גן, גבעתיים, אזור השרון וירושלים.


לקבלת פרטים נוספים מלא את טופס הפרטים

 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית