לקבלת הצעה

מי רוצה להיות סוחר יומי בבורסה ?

סוחר יום בשוק ההון הוא חלומם של משקיעים רבים. היכולת לשבת בבית ולהרוויח מדי יום סכומים מרשימים קורצת למשקיעים רבים

 

מי רוצה להיות סוחר יום?

 

מסחר יומי בשוק ההון הוא חלומם של משקיעים רבים בארץ ובעולם. היכולת לשבת בבית או בבית קפה ולהרוויח מדי יום סכומים מרשימים קורצת למשקיעים רבים ויש לא מעט המצליחים לעשות זאת בהצלחה.

בתחום מסחר עצמאי ההצלחה תלויה מאוד בניסיון, ידע, יכולת אישית והבנת השוק. חלומם של רוב האנשים הוא חופש כלכלי והיכולת להתפרנס מהבית בזמן החופשי וללא בוס על הראש. 100 אלף ש"ח בחשבון הבנק שלך והיכולת להרוויח רק אחוז אחד ביום במהלך המסחר יעניקו לך את כל אלה.

בתחום מסחר במט"ח אפשר להרוויח סכומים דומים גם אם אתה מחזיק רק כמה אלפי שקלים, אולם הסיכון גבוה יותר. הדבר אפשרי אך יש להבין כי הדרך חייבת להיות בהתחלה איטית ושיטתית וצריכה לכלול לימוד מקיף של הנושא.




יש כסף במסחר היומי בבורסה, אבל אין זה בהכרח כסף קל , ורווחים דורשים השקעה של עבודה עקבית וסיזיפית.

8 סיבות שבגללן מומלץ לפתוח חשבון מסחר עצמאי בבורסה:

א. היכולת לעבוד מכל מקום - אינך זקוק למקום מיוחד על מנת להתחיל ולסחור. זה יכול להיות מהבית, מהמשרד ואפילו מבית הקפה.

ב. הון עצמי דרוש - נמוך מכל עסק אחר: כמה אלפי דולרים יספיקו לך על מנת להתחיל מסחר עצמאי. בשלב ראשון אינך זקוק ליותר וזו למעשה ההשקעה הנמוכה ביותר שתוכל למצוא על מנת להתחיל להרוויח מעיסוק שכולו נמצא בשליטתך המוחלטת.

ג. עלויות תפעול נמוכות - עלויות העסק החדש שלך אינן כוללות שכר דירה, חשמל, מים, ארנונה, פרסום, שיווק וכדומה כי אם רק עלות של מנוי על עיתונות וספרות מקצועית, עדכוני תוכנה ועמלות עבור פעולות בנקאיות. עלויות אלו זולות הן מכל עלויות תפעול של כל עסק אחר שתקים וחלקן משולמות רק אם השתמשת בשרות.

ד. שיווין הזדמנויות מוחלט - אינך זקוק לקשרים, אינך חייב להיות מקושר לאדם זה או אחר כדי שיסדר לך מקום עבודה, אינך צריך להיות בעל השכלה גבוהה, אינך צריך להיות שום דבר אחר מלבד אתה עצמך. כאן, לכל אחד ואחד יש אותן זכויות ואין זה משנה מה עשית בעבר או כמה עשיר אתה. השוק שווה בפני כולם ובכל יום מתחיל המסחר מחדש.

ה. השקעה נמוכה בציוד - אין צורך בריהוט מיוחד, בשכירת משרד, ברכישת כלי רכב, מכונות וביטוחים מיוחדים. מחשב אישי וחיבור לרשת בהחלט יספיקו לך על מנת להתחיל. היום, ציוד זה הוא סטנדרטי בכל בית, כך שאין כל צורך בהיערכות מיוחדת.

ו. זמנים - רק אתה קובע את לוח הזמנים שלך, אתה מחליט כמה זמן תעבוד, מתי תעבוד, מתי תצא לחופש ומתי תעבוד רק שעתיים ביום או לא תעבוד בכלל. אתה יכול להחליט ולתכנן את יומך כרצונך.

ז. לימוד פשוט - אין צורך להיות גאון גדול על מנת לתפעל את המערכת ולעבוד מול ברוקר ועם התוכנות עמן עובדים סוחרי-יום. מבחינה טכנית, הכל פשוט ותוך שעות מספר כבר תוכל להתחיל להתמצא במערכת.

ח. עצמאי בשטח - אינך זקוק ללקוחות, לשותפים, למנהלים ולעובדים. כאן אתה ורק אתה מבצע את כל הפעולה וקובע את סדר היום. אתה הבוס, אתה העובד ואתה המחליט היחיד. עצמאי בשטח.


בהצלחה במסחר בבורסה!
צביקה ברגמן - אתר ברוקר ישראל

 

 

פרטים נוספים על ספריו ופועלו של ברגמן ניתן למצוא באתר www.sodot.co.il

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית