לקבלת הצעה

ניהול תיק השקעות מנצח לשנת 2024

בישראל קיים מגוון רחב של בתי השקעות המתמחים בניהול תיקים , כיצד בוחרים בית השקעות מתאים? מיהו בית ההשקעות הטוב ביותר ?

צוות ברוקר

ניהול תיק השקעות מנצח לשנת 2024 - כך תעשו זאת

מגפת הקורונה האיצה את השינויים העמוקים באופן שבו כלכלות וחברות פועלות. הדבר מצריך שינויים משמעותיים בתיקי הלקוחות. האתגר מספר 1 לשנת 2023 הוא כיצד לנהל אגרות חוב בהינתן תשואות נמוכות בשיא. אתגר נוסף הוא שרשתות האספקה העולמיות מתפצלות, ואנו מייחסים חשיבות רבה יותר לגיוון התשואות בעולם, במיוחד בשווקים המתעוררים. בנוסף, המגיפה האיצה דינמיקה המחייבת חשיבה מחודשת בכל מה שקשור להשקעות.

הערכה מחודשת של ההיצע הקיים

הסתכלו על תיק ההשקעות שלכם, בידקו אותו שוב ונסו לראות אם ההשקעות שעשיתם בעבר מתאימות לאקלים הנוכחי.

הקורונה אומנם היתה אתגר לרובנו, אבל היו בה גם הזדמנויות לא קטנות שמחייבות אתכם לשקול מחדש את חלק מההחלטות הפיננסיות שקיבלתם בעבר.

שינוי בהרגלי הצריכה

אין ספק כי המגיפה יצרה שינוי בהרגלי הצריכה אצל רובנו. גם כשהחיים חזרו למסלולם הרגיל, חלק מהרגלי הצריכה שלנו במהלך השנה האחרונה עדיין נותרו בעינם. מה שאומר שייתכנו אפיקים חדשים להשקעה, כאלו שמעולם לא חשבנו או שקלנו אותם קודם לכן.

מותגים מבטיחים

מותגים רבים זכו לאמון לקוחותיהם במהלך השנה, אבל האם יש כאן הבטחה משמעותית למותג המשמש באמת כמדריך מהימן עבורם ועבור לקוחותיהם. קחו לדוגמה את המותג "זום", האם ימשיכו להשתמש בו גם כשהמגיפה תדעך? קרוב לוודאי שכן, אבל בכמות פחותה. מה עם שירותי הסטרימינג? גם הם כיכבו במהלך השנה. וכך גם לגבי חברות התרופות.

הרעיון הוא למצוא את המותגים המבטיחים הללו ועדיין להשקיע בהם, כל עוד הדי המגיפה מהדהדים כאן.

לפזר סיכונים

הדרך הטובה ביותר לדאוג לתיק ההשקעות שלכם היא עדיין לפזר סיכונים בכמה שיותר אפיקים. עדיין אפשר לפנות להשקעות בנדל"ן, בשוק ההון או בתוכניות חסכון כמו קופות גמל או פוליסות חסכון, ואולי הלוואות חברתיות. יתרה מכך, בגלל שהבנו שהעולם הוא קטן אפשר בהחלט לנסות ולפנות גם לשווקים חיצוניים בחו"ל כגון השקעות נדל"ן בחו"ל וכדומה.


אבל העצה הכי טובה היא פשוט למצוא יועצי השקעות טובים שיסייעו לכם להשיג את המטרות הפיננסיות שהצבתם לעצמכם.

איך עושים זאת? ניתן להשאיר פרטים בטופס וצוות ברוקר ישראל יספק לכם הצעות להשוואה מבתי השקעות מובילים לניהול תיקים.

 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית