לקבלת הצעה

למה אתה לא מרוויח בשוק ההון?

סוחרים ומשקיעים רבים מגיעים לתחום עם רצון עז להצליח, מוטיבציה גבוהה, ואף נכונות להשקיע זמן, כסף ואנרגיה בלימוד והתמקצעות


למה אתה לא מרוויח בשוק ההון? ואיך לעלות על המסלול הנכון...


סוחרים ומשקיעים רבים מגיעים לתחום עם רצון עז להצליח, מוטיבציה גבוהה, ואף נכונות להשקיע זמן, כסף ואנרגיה בלימוד והתמקצעות. ולמרות זאת, רובם המכריע לעולם לא מגיע לרמת ביצוע שתשאיר אותו מאוזן, שלא לדבר על הפקת רווחים בעקביות.

במאמר זה נענה על מספר שאלות שיספקו הצצה לגורמים לחוסר ההצלחה ואף יבהירו מהי הדרך הנכונה.

מסחר עצמאי בבורסה


למה ה- "גורו" מרוויח ואתה לא?
רוב ה- "אסטרטגיות" הנלמדות בארץ ובעולם, אינן אסטרטגיות אלא בעצם קווים מנחים. למשל, כל התבניות הנלמדות בקורסי ניתוח טכני - ראש וכתפיים, דגל שורי או דובי, ספל וידית וכדומה... אלה הן תבניות קלאסיות המבוססות על היגיון בריא ורציונאל ברור, אלא שבפני עצמן הן אינן מספקות איתותי כניסה אמינים מספיק.
לכן, גם אם נניח שיש ב- "אסטרטגיות" היגיון, ואפילו אם נניח שהן איכותיות, ביצוען המוצלח מושתת על הניסיון, האינטואיציה והחוסן המנטאלי של הסוחר.

סוחרים עם ניסיון מועט (ניסיון מועט = פחות מ- 5 שנים של פעילות אינטנסיבית) יתקשו להוציא לפועל את האסטרטגיה באותה איכות כמו ה- "גורו" ובדרך כלל יראו בעיניים כלות כיצד הוא מרוויח והם מפסידים.


אז מה הפיתרון?
כדי שיהיה לך סיכוי להצליח אתה חייב ללמוד אסטרטגיה מוגדרת היטב, כזו שלא משאירה שום מקום לשיקול דעת, לאינטואיציה או לניסיון. אתה חייב אסטרטגיה המגדירה בדיוק ובאופן חד-משמעי:
• באיזה תנאים נכנסים לעסקה.
• היכן ממקמים את מחיר קטיעת ההפסד.
• היכן ממקמים את יעד הרווח.
• באיזה כמות להיכנס לעסקה.


ככה זה באמת עובד?
הסוחרים והמשקיעים המקצועיים, אלה המסכנים בשווקים את הכסף שלהם (זה לא אומר שהם לא מנהלים השקעות גם עבור אחרים...), פועלים באופן כזה. יש להם אסטרטגיה אחת או יותר, כולן מוגדרות היטב, והם מוציאים אותן לפועל כמיטב יכולתם.

מחקרים מראים שסוחרים המרוויחים בעקביות מצליחים להוציא לפועל את האסטרטגיה שלהם ברמת דיוק של 95% ומעלה. אם אתה רוצה להתפרנס מהשווקים הפיננסיים זה היעד שגם אתה חייב לשאוף אליו!


האם לך יש אסטרטגיית מסחר רווחית ומוגדרת היטב?
אם כן, עליך להבין - ולהפנים - שכל שעליך לעשות כדי להרוויח בעקביות הוא להוציא אותה לפועל באדיקות. אם יש לך ניסיון של שנה לפחות בשווקים הפיננסיים, אתה יודע שזהו אתגר מספיק קשה!
אם אין לך אסטרטגיה רווחית המוגדרת באופן חד-משמעי עליך ללמוד (או לפתח בעצמך) אחת כזו. זהו התנאי הראשון וההכרחי להתחלת תהליך השיפור וההתקדמות במסלול הנכון.


מה עליך לעשות "מחר בבוקר" כדי לעלות על המסלול הנכון?

כדי לתת לעצמך סיכוי אמיתי להצליח בשווקים הפיננסיים עליך:
1. לוודא שאסטרטגיית המסחר שלך מוגדרת באופן חד-משמעי ורווחית.
2. אם אינך בטוח לחלוטין ברווחיות האסטרטגיה בדוק אותה! ניתן לבצע את הבדיקה במספר אופנים - כל אחד והעדפותיו, אך בכל מקרה אין לבצע את הבדיקה תוך כדי סיכון סכומי כסף משמעותיים במסחר חי!
3. לאחר סיום בדיקת איכות האסטרטגיה ניתן להתחיל להשתמש בה, תחילה תוך סיכון סכומי כסף קטנים בלבד, ולאט לאט, רק אם היא מוכיחה את עצמה גם במסחר חי, להעלות את רמות הסיכון.


בהצלחה!
ד"ר שי סולן - צוות אתר ברוקר

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית