לקבלת הצעה

המסלקה הפנסיונית של משרד האוצר תחסוך לך אלפי שקלים

עבור רובנו החיסכון לפנסיה הנו סכום הכסף הגדול ביותר אותו נצבור במהלך חיינו אבל האם אנחנו יודעים: כמה כסף חסכנו עד כה, היכן נמצאים הכספים והאם הקצבה אותה נקבל תספיק לנו בגיל פרישה?_x000d_

המסלקה הפנסיונית של משרד האוצר

המסלקה הפנסיונית של משרד האוצר תחסוך לך אלפי שקלים



עבור רובנו החיסכון לפנסיה הינו סכום הכסף הגדול ביותר אותו נצבור במהלך חיינו.
אבל האם אנחנו יודעים: כמה כסף חסכנו עד כה, היכן נמצאים הכספים והאם הקצבה אותה נקבל תספיק לנו בגיל פרישה?

נדמה לכם שאתם יודעים בדיוק כמה כסף יש לכם. אתם אפילו מוכנים להבטיח שאתם שולטים במספרים ויודעים אילו קרנות וחסכונות יש לכם, ואיפה. אלא שהמציאות, שונה לחלוטין.

בשוק העבודה הישראלי שבה אנחנו מחליפים מקומות עבודה לעיתים קרובות ושבה חברות הביטוח בתי ההשקעות והבנקים לא עושים מאמץ רב בכדי לאתר אותנו ולהעביר כספים ממקום למקום על דעת עצמם, יכולות להיות הפתעות.
כמובן שמדובר בהפתעות חיוביות, אבל אם לא תדעו עליהן - ההפתעה לא תגיע לעולם. למרבה המזל קיימת היום דרך פשוטה יחסית לאתר כספים אבודים וחסכונות שנעלמו בלי ששמנו לב.
באתר משרד האוצר נמצאת המסלקה הפנסיונית, והיא מספקת מידע מפורט על כל החסכונות האבודים שלנו שמסתתרים אי שם. זה הכסף שלנו ואם נמצא אותו נוכל מיד להשתמש בו לטובתינו. לשדרג את הרכב, חופשה מפנקת, שיפוץ הבית. בקיצור, כל מה אנו חפצים לעשות.


דמי ניהול - הינו מרכיב חשוב מאוד בצבירה בתכניות הפנסיה שלכם ותופס נפח משמעותי מסך הכסף שאתם חוסכים - עמלות. סך העמלות שאתם משלמים הינו משמעותי ביותר. בהשוואה מאוד מהירה למוצרים מקבילים ניתן לשפר את דמי הניהול שלכם ולעגן אותה כך שתהיה קרובה למקובל במשק. בנוסף, טיפול מרוכז בכל תיק הנכסים שלכם יכול לשפר את דמי הניהול שאתם משלמים אפילו באופן יותר טוב מהממוצע במשק.


נושא חשוב היינו עדכון החשיפה לסיכונים - תכנית הפנסיה מתפרסת על פני שנים רבות ואוספת כסף רב עם הזמן. כל תכנית והתמהיל הייחודי שלה. התכניות השונות חשופות למגוון מכשירים פיננסיים כגון :מניות, אג"ח, הצמדות למט"ח, מדדים וכו'. לכן, כל תכנית צומחת בהתאם לכך ומושפעת אחרת מהאופי התנודתי של השווקים.


תכניות פנסיה מסוימות בעלות פרופיל סיכון גבוה יותר ואחרות סולידיות ומציעות וודאות גבוהה. חשוב לקיים לפחות פעם בשנה החלטה האם ראוי לשנות רמות סיכון בתיק. להחלטה הזו יש השלכות של מאות אלפי שקלים בהסתכלות ארוכת טווח של קרן הפנסיה שלכם והביטוחים שלכם


כאמור, חיסכון לפנסיה יכול להיעשות ב-4 אפיקים עיקריים: ביטוח מנהלים, קרן פנסיה, קרן השתלמות או קופת גמל.

באמצעות המסלקה הפנסיונית תוכלו בהליך מהיר ופשוט להגיש בקשה לקבלת המידע הפנסיוני המלא שלכם.

הבקשה תשלח בו זמנית לכלל הגופים הקיימים במדינת ישראל: חברות הביטוח, קופות הגמל וקרנות פנסיה, אשר יהיו מחויבים בהחזרת התשובה בתוך 3 ימי עסקים.

לאחר 3 ימי עסקים נקבל תמונה מלאה ומרוכזת של הפנסיה שלנו, המקיפה את כל החסכונות אשר נפתחו לטובתנו במהלך השנים, ובהם צברנו ואנו ממשיכים לצבור כספים לפנסיה.

דוח המסלקה הפנסיונית כולל :
ביטוח מנהלים , קרן פנסיה , קרן השתלמות , קופת גמל

השירות ניתן בחינם מעל גיל 40! וללא כל התחייבות!
השאירו פרטים וקבלו את הדוח עוד היום.

 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית