לקבלת הצעה

מהם האילוצים והמטרות שלך בהשקעה?

השווקים הפיננסיים מגוונים ושונים במאפייניהם, וכך גם שיטות המסחר וההשקעה הקיימות, כך שכמעט כל אדם יכול למצוא את אלה המתאימים לצרכיו ולמאפייניו.

השווקים הפיננסיים כה מגוונים ושונים במאפייניהם, וכך גם שיטות המסחר וההשקעה הקיימות, כך שכמעט כל אדם יכול למצוא את אלה המתאימים לצרכיו ולמאפייניו. יתרה מכך, כדי להצליח, חשוב לזהות את האילוצים עמם אתה מתמודד ואת צרכיך ולהתאים את אופן הפעולה אליהם.

להלן מספר פרמטרים טכניים מרכזיים המבדילים בין משקיעים וסוחרים שונים:

1. מסגרת זמן המוקדשת למסחר -

האם אתה מתכוון לעסוק במסחר כמשרה מלאה, או כעיסוק נוסף? כמה שעות ביום או בשבוע ביכולתך וברצונך להקדיש לעיסוק זה? האם אתה מעדיף לסחור בשעות הבוקר או אחרי הצהריים?


2. סכום הכסף העומד לרשותך -

באופן עקרוני, כדי לפעול בשוק ההון אין הכרח בסכומי כסף גדולים, אך פעילות בשווקים שונים מחייבת השקעה מינימאלית שונה. חוק בל-יעבור הוא שההון המופנה לפעילות עצמאית בשוק ההון יהיה כסף שביכולתך להפסיד. לכן לא מומלץ לפעול באופן עצמאי בכספי הפנסיה, בכסף שלווית לצורך כך או בכל סכום כספי חיוני אחר.


3. מטרות כלכליות -

מהן הציפיות הכלכליות שלך מפעילותך בשווקים הפיננסיים? האם אתה מצפה להפיק משכורת חודשית מפעילות זו או הכנסה נוספת? האם תשואה מעט גבוהה יותר מהתשואה בבנק בסיכון מינימאלי תספק אותך או שברצונך להשיג תשואות של קרן גידור?
מטרותיך הכלכליות חייבות להיות ריאליות, הן מבחינת ההון שביכולתך ובכוונתך להפנות לפעילות זו, הן מבחינת שיטת הפעולה שתבחר, והן מבחינת ההתייחסות למשך הזמן שיידרש כדי לצבור את הידע וההתמקצעות הנדרשים. 

4. סביבת העבודה
-

כמו בכל תחום, גם פעילות בשוק ההון מחייבת סביבת עבודה הולמת. בטרם תבחר את שיטת העבודה המתאימה לך, כדאי שתענה על השאלות הבאות:
- האם בביתך או במשרדך יש מקום שקט בו תוכל לעבוד בלי הפרעה?
- באיזה שעות / ימים תוכל ליהנות מהשקט הנדרש לשם כך?
- האם יש לך ידע בסיסי במחשבים ונגישות למחשב ולאינטרנט?
- האם אתה זקוק לתמיכה / סיוע בשפה העברית או שגם תמיכה באנגלית (או בכל שפה אחרת) מספקת עבורך?

 


משקיעים נבדלים זה מזה בסכומי הכסף העומדים לרשותם ובייעוד של הכסף הזה, במסגרת הזמן שהם יכולים ומוכנים להשקיע בניהול תיק ההשקעות או בביצוע המסחר, ובמטרות שברצונם להשיג באמצעות פעילותם בשוק ההון. מסיבה זו לכל משקיע מתאימה שיטת פעולה שונה בשווקים שונים. עבודת הכנה שתכלול התבוננות רצינית באילוצים שלך ובמטרותיך יאפשרו לך לבחור את דרך הפעולה בה סיכויי ההצלחה שלך יהיו הגבוהים ביותר.

 

בהצלחה,

צוות ברוקר

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית