לקבלת הצעה

בתי השקעות מובילים בישראל 2024

בישראל קיימים מס' בתי השקעות גדולים וקטנים המתמחים באפיקים שונים, כיצד ניתן לקבוע מי הגוף המתאים לכם ביותר?

 

בתי השקעות מובילים בישראל לשנת 2024

מחפשים את בתי ההשקעות המובילים בישראל ?

בישראל קיימים מס' בתי השקעות גדולים וקטנים המתמחים באפיקים שונים , כיצד ניתן לקבוע מי הגוף המתאים לכם ביותר? התשובה טמונה בעיקר באסטרטגיית הניהול בה אתם בוחרים.
ישנם משקיעים אשר מעוניינים בטווחי זמן ארוכים במיוחד ,וישנם כאלה המעדיפים טווחי זמן קצרים-בינוניים, ישנם כאלה המעוניינים לנהל תיק השקעות באפיקי חו"ל בלבד וישנם המעדיפים באפיקים בארץ או אפיקים משולבים חו"ל-ישראל.


'גודל' בית ההשקעות

לא תמיד
בית השקעות 'גדול' הוא הכתובת המתאימה ביותר לניהול כספכם, כמו בכל דבר, קיימים יתרונות וחסרונות בכל דבר ויש לבחון את הדברים עם צוות מקצועי שיסייע לכם לבחור את הגוף הנכון. 

לדוגמה , ישנם לקוחות אשר ירצו לנהל תיק השקעות דרך קרנות בבנק, וישנם לקוחות שירצו קנייה ישירה של ני"ע (מניות ואג"ח) בתיק ההשקעות שלהם , צוות ברוקר מכיר את השוק ובקיא במסלולים השונים המוצעים בגופים המתמחים בניהול תיקי השקעות.

אופי פעילותם של בתי ההשקעות

בתי ההשקעות מעסיקים שורה של מנהלי תיקים ותיקים ומקצועיים, אנשי שיווק וכמובן אנשי מחקר. חשוב לדעת שבשלב החיפוש הראשוני יש לקבל אינפורמציה ראשונית לגבי רף הניהול המינ' לניהול תיק השקעות , הפילוח הראשוני יחסוך מכם לא מעט זמן וימקד אתכם למס' גופים בודדים שיכולים לענות על הצרכים הפיננסים שלכם, בשביל זה אנו כאן.
צוות ברוקר מכיר את השוק על בוריו ובשיחה ראשונית עם נציג האתר תוכלו לקבל אינפורמציה על הגופים השונים , היתרונות שלהם וכמובן רף הכניסה הראשוני שלהם לניהול תיק השקעות.


השוואת בתי השקעות

לפני שמבצעים צעד בנושא, מומלץ לערוך השוואה בין בתי ההשקעות השונים, יש להגדיר לעצמכם את רף הסיכון ואת טווח זמן ההשקעה המיועד. לכן ההשוואה אינה מוחלטת ולפני שאתם בוחרים בית השקעות ספציפי מתוך רשימה של בתי השקעות מובילים צריך להגדיר את הנתונים הראשוניים ולהגיע מוכנים לשיחה הראשונית.
נשמח לבצע מולכם שיחה ראשונית בה תקבלו תמונה כללית על מבנה השוק הכללי של בתי ההשקעות בישראל.


לרשימת בתי השקעות בישראל - לחץ כאן


למידע נוסף והכוונה מקצועית בבחירת בית השקעות ,
מלא את טופס פרטים ונחזור אליך בהקדם


להלן וידאו קצר ומשעשע המתאר את השלבים בבחירת בית השקעות

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית