לקבלת הצעה

למה ללמוד קורס שוק ההון אונליין?

קורסי אונליין הפכו לפופולאריים מאוד בזכות היכולת שלהם להיות הרבה יותר נוחים מקורסים פנים אל פנים מסורתיים.

מוטי כהן

למה ללמוד קורס בשוק ההון אונליין?
מה היתרונות בלמידה אונליין?
כיצד לבחור מכללה אינטרנטית ללימודי שוק ההון?



קורסי אונליין נמצאים במגמת עלייה בשנים האחרונות, וממש לא קשה לראות מדוע.
קורסי אונליין הפכו לפופולאריים מאוד בזכות היכולת שלהם להיות הרבה יותר נוחים מקורסים פנים אל פנים מסורתיים.

אנשים שרוצים ללמוד שוק ההון יכולים לבחור בקורס שיתאים לשגרת חייהם סביב תחומי האחריות וההתחייבויות הקיימים שלהם, ויכולים ללמוד באמצעות תכנים אינטרקטיביים בכל זמן שנוח להם ביותר.
יותר מזה, הם לא צריכים לנסוע לשום מקום כדי ללמוד, הם יכולים פשוט להיכנס לשיעור בנעלי הבית שלהם מהמשרד, או מבית קפה.


יש סיבה שנייה מדוע למידה מקוונת הפכה כל כך פופולרית: היא זולה יותר. לעתים קרובות עלות יכולה להיות גורם מעכב לכך שלקוחות אינם נרשמים לקורסים שהם מעוניינים בהם.


המחירים היום לקורסים בשוק ההון בכיתה יכולים להאמיר ל- 6,000-10,000 שקלים בעוד שהעלות של קורסי אונליין נמוכה יותר.


בנוסף לנוחות והעלות, מספר גדול של סטודנטים פונים לקורסי אונליין מכיוון שהם הפכו לדרך טובה יותר ללמוד. התלמידים אשר רוצים לשפר את ההבנה שלהם, ללמוד מיומנויות חדשות ולקבל כישורים בעלי ערך, מעוניינים להירשם לסוג הקורס שיהיה היעיל ביותר.


3 סיבות מדוע למידה אונליין יכולה להיות יעילה יותר מאשר להירשם לקורס פרונטלי בכיתה:


1. הלמידה הרבה יותר אפקטיבית


IBM מצאה כי המשתתפים לומדים חומר פי חמישה יותר בקורסי למידה מקוונים המשתמשים בתכני מולטימדיה מאשר בקורסים פנים אל פנים מסורתיים.


מכיוון שקורסים מקוונים מקנים לתלמידים שליטה מלאה על הלמידה שלהם, התלמידים מסוגלים לעבוד במהירות שלהם. בדרך כלל סטודנטים עובדים מהר יותר מכפי שהיו עושים אחרת ומקבלים מידע רב יותר. הם מסוגלים לנוע במהירות רבה יותר באזורים בקורס שהם מרגישים בנוח איתם, אך לאט יותר דרך שיעורים שבהם צריכים קצת יותר זמן.


בקורס אונליין בשוק ההון יש צורך בהרבה הדגמות באמצעות מערכות גרפים ואתרים כלכליים. הרבה יותר קל לתלמיד לעשות עצירה במקומות שהוא מתקשה יותר ולחזור על המשפט של המרצה מאשר בקורס פרונטלי בו הוא צריך לבצע פעולה אקטיבית שתעצור את כל הזרם של הכיתה.


2. התלמידים מצליחים לסיים את הקורס


קורסים פרונטליים מתקשים לשמור על התלמידים לאורך כל הקורס. מכון המחקר של אמריקה מצא כי זה לא המקרה בקורסים שמועברים אונליין. במקום זאת, קורסים מקוונים העלו את שיעור שימור התלמידים ב-60% ביחס לשיעור השימור בקורסים פרונטליים.


הסיבות לשיעור העלייה הגבוה מגיעות בגלל שתוכן שמועבר באמצעות מצגות ושיתוף מסך של המרצה נוטה להיות מרתק יותר, ומייצר לתלמידים שליטה רבה יותר על אופן קבלת החומר ופחות הסבירות לשיעורים המתנגשים עם התחייבויות אחרות - כל אלה תורמים לעלייה זו.


תחשבו על שיעור בקורס פרונטלי שלא יכולתם להגיע אליו בגלל אירוע כזה או אחר או סתם יום מחלה. בקורס אונליין יש הקלטה ותוכלו לחזור עליה מתי שרק תרצו.


3. פידבק רציני ביחס להתקדמות שלכם


אחת הסיבות המרכזיות ללמוד את שוק ההון בקורס אונליין היא ההערכה של המרצה ביחס לקצב ההתקדמות של התלמיד יכולה להפוך לתהליך אפקטיבי יותר.


תלמיד אחד קולט גרפים או ניתוח דוחות כספיים מהר יותר והשני לאט יותר. באמצעות מעקב של המרצה בהתאם למטלות והסיכומים שהוא שולח הוא יכול לראות את קצב קליטת החומר אצל כל אחד ולתת את הפידבק בזמן שהוא מזהה שצריך לתת אותו.


מחקרים מאוניברסיטת הרווארד, בין האונברסיטאות הטובות בעולם, הראו כי שימוש במטלות וסיכומים ויזואלים בקורסים שמועברים אונליין שילשה את קצב קליטת החומר אצל התלמידים ואפשרה להם זרימה נכונה של המידע אותו הם קולטים.


לסיכום

כשאתם באים לבחור איפה ללמוד קורס בשוק ההון מה שאתם צריכים באמת לבדוק זה רמת התמיכה שאתם מקבלים, הפרקטיקה והניסיון של המרצה בהעברת החומר כי ברגע שתבחרו נכון - כל חווית לימוד האונליין שלכם תיראה אחרת לגמרי ותשרת את הסיבות המרכזיות שמלכתחילה החלטתם ללמוד את שוק ההון.



מוטי כהן, 
מרצה בשוק ההון


לקבלת הצעות של מכללות אונליין ללימודי שוק ההון

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית