לקבלת הצעה

הבורסות הגדולות בעולם

ישנן מאות בורסות ברחבי העולם, מתוכם כ-20 נסחרות חברות בשווי שוק כולל של יותר מטריליון דולר.

הבורסות הגדולות בעולם

ישנן מאות בורסות ברחבי העולם, מתוכם כ- 20 נסחרות חברות בשווי שוק כולל של יותר מטריליון דולר. בורסות אלה מכונות "מועדון טריליון הדולר", והיקף שווי השוק של החברות הנסחרות בהן מגיע ל- 87% משווי השוק העולמי. זוהי רשימה של עשרת הבורסות הגדולות בעולם מבחינת שווי שוק. הנתונים נכונים לאוגוסט 2021.

• הבורסה לניירות ערך בניו יורק (NYSE) - בורסת ניו יורק היא הבורסה הגדולה בעולם מבחינת סך שווי שוק של החברות הנסחרות בה, עם שווי כולל של 26.64 טריליון דולר. סך ההון המועבר מיד ליד במהלך חודש מסחר בבורסה זו עמד (אוגוסט 2021) על 1452 טריליון דולר. הבורסה ממוקמת בניו יורק.

• הנאסד"ק (Nasdaq) - הנאסד"ק היא הבורסה בה נסחרות הכי הרבה חברות בעולם, והיא הבורסה השנייה בעולם מבחינת שווי השוק של החברות הנסחרות בה - 23.46 טריליון דולר. היקף המסחר החודשי בבורסה זו עומד על 1262 טריליון דולר. בורסה זו ממוקמת בניו יורק.

• בורסת שנגחאי - הבורסה הגדולה בסין והשלישית בגודלה בעולם, עם חברות הנסחרות בשווי שוק כולל של 7.63 טריליון דולר. היקף המסחר החודשי בבורסה זו עומד על 536 טריליון דולר. הבורסה ממוקמת בשנגחאי, סין.

• היורונקסט (Euronext) - הבורסה הגדולה באירופה והרביעית בגודלה בעולם. בבורסה נסחרות חברות בשווי שוק כולל של 7.33 טריליון דולר, והיקף המסחר החודשי בה עומד על 174 טריליון דולר. לחברה סניפים בכל רחבי אירופה, בפרט באמסטרדם, בריסל, דבלין, ליסבון, מילאן, אוסלו ופריז.

• בורסת יפן - הבורסה החמישית בגודלה בעולם, עם חברות בשווי כולל של 6.79 טריליון דולר והיקף מסחר חודשי של 481 טריליון דולר. לבורסה סניפים בטוקיו ובאוסקה.

• בורסת הונג קונג - מהבורסות הגדולות והוותיקות בעולם. בבורסה נסחרות חברות בשווי כולל של 6.13 טריליון דולר, והיקף המסחר החודשי זה עומד על 481 טריליון דולר. הבורסה ממוקמת בהונג קונג.

• בורסת שנז'ן - הבורסה השנייה בגודלה בסין. שווי השוק הכולל של החברות הנסחרות בה עומד על 5.74 טריליון דולר. מחזור המסחר החודשי בה גבוה מאוד - 763 טריליון דולר. הבורסה ממוקמת בשנז'ן, סין.

• בורסת לונדון - הבורסה השנייה בגודלה באירופה, והשמינית בגודלה בעולם. נסחרות בה חברות בשווי שוק כולל של 4.05 טריליון דולר, והיקף המסחר החודשי בה עומד על 219 טריליון דולר. הבורסה ממוקמת בלונדון, אנגליה.

• בורסת בומבאי - הבורסה הגדולה בהודו. נסחרות בה חברות בשווי כולל של 3.96 טריליון דולר. הבורסה ממוקמת בעיר מומבאי שבהודו.

• הבורסה הלאומית של הודו - הבורסה השנייה בגודלה בהודו, עם שווי כולל של 3.77 טריליון דולר. הבורסה ממוקמת במומבאי, הודו.


השקעה בבורסה לשנת 2023
מעוניינים במידע נוסף ? ניתן להשאיר פרטים 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית