לקבלת הצעה

מהי אסטרטגיית ההשקעות שלך ?

אחת מהטעויות הבסיסיות של משקיעים וסוחרים היא היעדר אסטרטגיית פעולה

צוות ברוקר

 

מהי אסטרטגיית ההשקעה שלך?



אחת מהטעויות הבסיסיות של משקיעים וסוחרים בשווקים הפיננסיים היא היעדר אסטרטגיית פעולה. קבלת החלטות השקעה המבוססות על "טיפים" או על המלצות של "מומחים" עשויה להצליח מדי פעם, אך כשיטה היא תמיד תוביל להפסדים. אם ברצונך להרוויח באופן עקבי בשווקים הפיננסיים אתה חייב לפתח אסטרטגיית פעולה שתתאים לך.


מה צריכה לכלול אסטרטגיית השקעה? 
כל אסטרטגיית השקעה חייבת להתייחס לפרמטרים הבאים :


1. מהם התנאים לחניכת עסקה חדשה?
התנאים עשויים להתבסס על ניתוח טכני, על ניתוח הדו"חות הכספיים של חברות, על נתונים כלכליים פונדמנטליים - כל משקיע והעדפות האישיות שלו, אך חייבים להיות כללים ברורים שימנעו ממך לחנוך עסקאות בלי שהפעלת את שיקול הדעת המתאים.


2. מהם התנאים למימוש רווח?
נניח שהעסקה נעה לכיוון הנכון, כיצד תדע מתי לממש את הרווחים? איך תימנע ממצב שעסקה רווחית הפכה למפסידה, או שמימשת רווח קטן יחסית רק כדי לראות כיצד המחיר של המניה שרכשת ממשיך לטפס?
כמובן שאיש לא ניכן ביכולת נבואית, אולם אסטרטגיית הפעילות שלך חייבת לכלול התייחסות גם לנושא הזה.


3. מהם התנאים לקטיעת הפסד?
כל הפסד גדול התחיל כהפסד קטן שלא נחתך בזמן. כמו בכל תחום, לא כל ההשקעות מצליחות, ואסטרטגיית הפעולה שלך חייבת לקחת בחשבון גם מצבים כאלה. כעיקרון, התנאים לקטיעת הפסד הם כאלה שכאשר הם מתקיימים, הדבר מצביע על כך שהרציונל המקורי לכניסה לעסקה כבר אינו תקף.


4. מה יהיה גודל העסקה? (כמה מניות / חוזים / דולרים תקנה?)
גודל העסקה, ביחד עם התנאים לקטיעת הפסד, מגדיר את גודל הסיכון שאתה לוקח על עצמך. נניח שבכוונתך לרכוש מניות של חברת BROKER, ואתה מחליט שאם מחיר המניה ירד ב- 10 ₪ ממחיר הקנייה תממש את ההפסד. כעת אתה יכול לחשב את ההפסד הכולל המרבי שאתה עלול לספוג בהתאם למספר המניות שתרכוש.
ככלל, אנו לא רוצים לסכן באף עסקה בודדת חלק גדול מדיי מתיק ההשקעות שלנו, מכיוון שכל עסקה עלולה להתברר ככושלת.


בלי תלות בסוג אסטרטגיית הפעולה שלך, היא חייבת להיות כזו המספקת תוחלת רווח חיובית. כמו כן, מאפייניה חייבים להתאים לפסיכולוגיה שלך (למשל כדי שתצליח להירדם בלילה גם כשיש לך עסקאות פתוחות), לנכונות שלך לקחת סיכונים ולמסגרת הזמן שביכולתך להקדיש לניהול ההשקעות.




בהצלחה במסחר! צוות אתר ברוקר 

 

 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית