לקבלת הצעה

קרנות גידור בישראל - מה מציעות קרנות הגידור ?

בשנים האחרונות ענף קרנות הגידור צומח בישראל בצורה מסחררת

צוות ברוקר


ענף קרנות הגידור בישראל


בשנים האחרונות ענף קרנות הגידור צומח בישראל בצורה מסחררת. אם לפני כמה שנים דובר על היקפי ניהול שהסתכמו בכמה מאות מיליוני דולרים הרי שסטטיסטיקות שפורסמו השנה חשפו כי היקף ההשקעות בקרנות גדל במאות אחוזים והגיע ל-3 מיליארד דולר.


ההתעניינות הגדולה בקרנות הגידור הישראליות קרתה מתחת לאפם של המשקיעים הפרטיים, כשרוב הכספים שגויסו הגיעו מצדם של גופים מוסדיים ישראלים וקרנות פרטיות מחו"ל.


הקרנות הישראליות נחשבות כמובילות בעולם והצליחו להביס את מדדי המניות ומדד היחס (מדד קרנות הגידור העולמי)


מהנתונים הסטטיסטיים עולה כי בין פברואר 2007 לפברואר 2016, מדד קרנות הגידור הישראלי הניב תשואה של 146% - כפול ביחס ל-S&P 500 ופי ארבעה ביחס לת"א 100. התשואה בשנים האלה הושגה בתנודתיות נמוכה יחסית, כלומר תוך נטילת סיכונים קטנה יותר. כך, סטיית התקן של מדד TGI באותן שנים היתה 7.3%, לעומת סטיית תקן כפולה (15.1%) ב-S&P 500 ובהשוואה לסטיית תקן של 18.6% בת"א 100.

 

מה מציעות קרנות הגידור שאין בענף ניהול התיקים השמרני?


ראשית צריך להבין כי מטרתה המוצהרת של קרן גידור הוא לנסות ולהרוויח בכול מצב שוק יורד/עולה ומדשדש.
הקרן מורכבת מ-35 שותפים ומנהל כללי, לכול קרן יש הסכם שותפים המאושר ע"י רשם השותפויות. ההסכם מגדיר את אסטרטגיית ההשקעה של הקרן וכן את כול הזכויות והחובות החלים על השותפים והמנהל הכללי.


לכול קרן יש נאמן מורשה חתימה שתפקידו לאפשר את מעבר הכספים בין החשבונות בצורה תקינה ובמילים אחרות הנאמן שומר על כספי השותפים.



מדוע הקרנות הישראליות מציגות ביצועים טובים יותר?


כולנו שמענו על הפיתוחים האחרונים שהגיעו מישראל ומחוללים מהפיכה בעולם הטכנולוגיה, חברות כמו ווייז מובילאי שהגיעו מישראל צמחו לממדי ענק וחלקן אף נרכש ע"י ענקיות הטכנולוגיה כמו גוגל אפל ודומיהן.


משהו בהון האנושי שגדל בארץ ועשה את המסלול ביחידות עילית צבאיות כמו 8200 וממר"ם מגיע לשוק הפרטי ושם עושה מהפיכה טכנולוגית, עובדה שאינה נעלמת מעיני המשקיעים בעולם.


אותו הון אנושי מגיע גם לתחום הפיתוחים בשוק ההון. "הביג דאטה" העצום הזורם בשווקים מהווה קרקע פורייה למתמטיקאים וסטטיסטיקאים שיוצאים לשוק העבודה לפתח טכנולוגיות בינה מלאכותית שיודעות לכרות ולעבד את אותם נתונים על מנת ליצור רווחים עצומים שמגיעים לעשרות אחוזים לשנה.


לאחר שנים רבות של מחקר ופיתוח במהלכן גייסנו וניהלנו עשרות מיליוני דולרים עבור משקיעים מוסדיים מכול רחבי העולם, אנו מאפשרים כיום גם למשקיעים פרטיים לקבל בדיוק את אותם אסטרטגיות ניהול באמצעות קרנות הגידור הישראליות שהקמנו.


בדיקת המוסדיים את האסטרטגיות והשקעה בהן הלכה למעשה מהוות את "חותמת ההכשר" גם עבור המשקיע הפרטי והופכת עבורו את ההשקעה לאטרקטיבית ביותר מול כל האלטרנטיבות הקיימות בשוק היום.


מעוניינים בהשוואת קרנות גידור לשנת 2023?
ניתן להשאיר פרטים ונחזור בהקדם


 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית