לקבלת הצעה

עודף מידע - זהירות !

בעידן האינטרנט עודף מידע בורסאי עלול להוות מכשול. העידן בו אנו חיים הוא עידן המידע, המידע זורם בכמויות עצומות בכל יום ברשת האינטרנט.

צביקה ברגמן


עודף מידע - זהירות!

העידן בו אנו חיים הוא עידן המידע. המידע זורם בכמויות עצומות בכל יום ובכל רגע נתון ברשת האינטרנט. עוד לפני שהדיו המודפס על העיתון יבש כבר יש מידע חדש והמידע שמגיע עם העיתון כבר ישן.



עודף מידע בורסאי

למשקיעים יש תחושה שעליהם לדעת הכל, כל מה שקורה בכל רגע נתון וככל שיהיה להם יותר מידע כך הסיכוים שלהם להצליח יגדלו.
המשקיעים בטוחים בכך והם הופכים להיות אספני מידע אובססיבים מאחר והם מאמינים שככל שיהיה להם יותר מידע הוא יצליחו יותר בהשקעות להם.

הבעיה היא שכמות המידע היא כה גדולה שהאדם האנושי אינו מסוגל כלל לעבד את כמות המידע היומית מאחר והוא זקוק למספר ימים של עבודה עבור הכמות המופקת בכל יום.

 


לאור האמור לעיל יש לשאול מספר שאלות:


- האם באמת המשקיע צריך לקרוא את המידע המופק ביום?
- האם הוא מסוגל לקרוא אותו ולהספיק להסיק מסקנות?
- האם המשקיע לא רודף אחרי חומר עד שהוא מאבד שליטה ?
- האם במידע הזה טמון הרווח הבא שלך?
- האם ככל שנקרא יותר נרוויח יותר?

התשובות לכל השאלות הללו היא לא!

אי אפשר להתעלם ממידע טוב אבל אסור לטבוע בים המידע המציף את המשקיעים בכל רגע נתון. המשקיע המקצועי יודע לחפש רק את המידע הקשור בהשקעות שלו, כזה שעשוי להשפיע ישירות על תיק ההשקעות שלו.מעבר לזה אין לו צורך בשלב הראשון.רק לאחר שסיים לטפל במידע הזה כדאי שיקצה מידי יום כחצי שעה לעיין "בערימות" המידע הקשורות להשקעות עתידיות ולנסות לדלות מהן את הרצוי והמובחר, אחרת אתה עשוי להיות כמו המשקיע הממוצע הקורא עוד ועוד מידע ומבזבז את זמנו לריק בצל הרי הניירות ,מילים ודפי אינטרנט.

השאלה הבאה הנשאלת היא האם באמת כל המידע שקראנו אכן אמיתי או אולי יש בו מידע מסולף העשוי לפעול בבוא השעה לרעתנו?
המשקיע החכם יודע לבדוק עוד לפני שהוא קורא את הכתבה מי כתב אותה.יש לו רשימה של כתבים אמינים ורשימה של כאלה שלא כל כך.המשקיע הזה יודע לשאול את השאלות הנכונות כמו למשל:
- מי כתב את הכתבה?
- האם העיתוי הוא אקראי?
- מי עשוי להרוויח מהמידע שקרא?
- האם מישהו כבר הרוויח?

- האם החומר הוא חדש או ממוחזר?

המידע הזורם כיום הביא איתו עושר שלא היה מצוי אצל המשקיעים לפני עשור אולם ביחד עם העושר הזה הגיעו מוקשים רבים ויש לפנות זמן ולהתמחות ביכולת לברור את התבן מהמוץ אחרת ימצא עצמו המשקיע שקוע עד צוואר במידע רב שלרובו אינו זקוק.על מנת להתמחות עליך לקרוא ולהעמיק רק בחומר הדרוש לך. בדיוק כמו המתמחה ללימודי עריכת דין הניגש לספריה.המתמחה לא יקרא את כל הספרים בספריה אלא רק את החומרים הקשורים לשיעורים אותם הוא למד כעת. כמוהו גם המשקיע האומן יודע להתמקד בדרוש לו בלבד. 
לסיום, אם ברצונכם לדעת כיצד להתייחס לדוחות וסקירות כדאי שתקראו כמה כאלה מלפני מס' שנים ותשוו אותם לתוצאות שהתקבלו בפועל.


בהצלחה במסחר עצמאי!
צביקה ברגמן - כתב אתר ברוקר ישראל

 


מעוניין בהשוואת עמלות מסחר עצמאי ? ניתן למלא פרטים ונחזור בהקדם

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית