לקבלת הצעה

מדוע מסחר בוול סטריט עדיף על מסחר בארץ

במאמר זה נציג 5 יתרונות בולטים של פעילות בבורסה האמריקאית על פני מסחר בבורסה הישראלית

צוות ברוקר


5 סיבות מדוע מסחר בוול סטריט עדיף על מסחר בארץ

 

 

כישראלים, השקעה בחברות ישראליות באמצעות בורסת המניות בתל אביב נראית לנו הגיונית. במאמר זה נציג 5 יתרונות בולטים דווקא של פעילות מסחר בבורסה האמריקאית :

 


1. נפחי מסחר גבוהים יותר

נפחי המסחר בבורסה האמריקאית גבוהים עשרות מונים מהישראלית. הדבר חיוני למשקיעים המנהלים סכומי כסף גבוהים, אך מעניק יתרונות חשובים גם לסוחרים ולמשקיעים הביתיים. למשל, נפחי מסחר גבוהים הם תנאי הכרחי ליעילותו של הניתוח הטכני, הם מקטינים את המרווח (spread) בין מחיר הקנייה למחיר המכירה, מבטיחים שתוכלו לקנות ולמכור מניות ברגע שתרצו בכך ועוד.

 

2. עמלות מסחר נמוכות יותר

ככלל, השוק הישראלי מאוד ריכוזי בעוד האמריקאי תחרותי, ולכן העלויות של פעילות בבורסה האמריקאית נמוכות יותר. עמלות המסחר, עמלת משיכת כספים מחשבון המסחר, עלויות העברת כספים וכדומה, ככלל כולן יהיו נמוכות יותר במסחר בארה"ב מאשר בארץ. כמובן שיתכנו הבדלים בין ברוקרים שונים ויש צורך לבדוק, להשוות ולקבל את ההחלטה המתאימה ביותר לצרכיכם.

 

 

3. כלי מסחר מגוונים יותר

הבורסה האמריקאית מציעה מגוון כלי מסחר רחב בהרבה מהבורסה הישראלית. המגוון הרחב מאפשר לכל משקיע לבחור את הכלים ואסטרטגיות הפעולה המתאימים ביותר לצרכיו. למשל, השקעה במדדים סקטוריאליים, מכירת מניות (וסקטורים) בחסר כאשר צופים ירידת מחירים, מגוון רחב בהרבה של אופציות על מניות ועוד.

 

 

4. מגוון מניות גדול יותר

בבורסה האמריקאית נסחרות כ- 10,000 חברות, לעומת פחות מ- 500 בבורסת תל אביב. המגוון הגדול יותר חיוני לסוחרים המבססים את החלטותיהם על ניתוח טכני, כדי שיעמדו לרשותם מספר מספק של הזדמנויות, אך הוא חשוב גם למשקיעים כדי שיוכלו לבנות תיק השקעות מפוזר המבוסס על מספר גדול יחסית של חברות שמניותיהן נהנות מנזילות גבוהה.

 

 

5. מידע זמין רב יותר

מעבר לנושא השפה, המידע הזמין למשקיעים ולפעילים בבורסה האמריקאית נרחב בהרבה מאשר לאלה הפועלים בבורסה הישראלית. ראשית, ריבוי החברות, שכל אחת מהן מחויבת בדיווחים שוטפים, מבטיח יותר מידע לגבי מצב הענפים השונים. למשל, רמות רווחיות, עוצמת התחרות, מגמות וכדומה.

 

בנוסף, בארה"ב פועלים גופי מחקר רבים יותר העוקבים אחרי, מנתחים ומסקרים לא רק ברמה מקומית, אלא גם ברמה גלובלית. המשקיעים האמריקאים החפצים בכך נהנים גם מערוצי ומתוכניות טלוויזיה ייעודיים לתחום ההשקעות ועוד.

 

 

למרות שהדבר עשוי להשתמע מהמאמר, אנו לא פוסלים השקעות בחברות ישראליות או פעילות בבורסה של תל אביב, אלא מאירים את תשומת לבכם ליתרונות הגלומים בפעילות בבורסת המניות האמריקאית. בסופו של דבר כל משקיע צריך לקבל את החלטותיו בהתאם למאפיינים האישיים ולצרכים הספציפיים שלו. כמובן שניתן גם לשלב פעילות בשתי הבורסות.

 

 

מעוניין בהשוואת עמלות מסחר בוול סטריט ? מלא את טופס הפרטים ונחזור בהקדם

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית