לקבלת הצעה

מהו ברוקר? מדוע צריך ברוקר? כיצד לבחור ברוקר?

מהו ברוקר ואיך תוכלו לבחור אותו בצורה נכונה ?

 

מהו ברוקר? מדוע צריך ברוקר?

כיצד לבחור ברוקר?

 


עולם שוק ההון מושך אליו לא מעט אנשים אשר מתעניינים בתחום ובעלי תשוקה לאתגרים בהם מעורבים לא מעט כספים. בתחום שוק ההון יש לא מעט מושגים שיש להכיר היטב, בין אם אתם מעוניינים לסחור באופן עצמאי, או לתת למקצוענים לסחור בכסף שלכם. אחד המושגים הבולטים בעולם שוק ההון - הוא ברוקר.


ברוקר הוא אדם בעל שני יתרונות בולטים - ראשית הוא בעל ידע רב בנושא מסחר בשוק ההון והוא בעל רשת קשרים שפיתח בעולם שוק ההון. ברוקר הוא למעשה אדם שמארגן עסקאות בין קונה ומוכר, ותמורת עסקאות אלו הוא מקבל עמלה כאשר העסקה יוצאת לפועל. על כן, ברוקר הוא למעשה צד ג' ניטרלי המסייע לעסקה בין הקונה והמוכר. אך לא די בכך, ברוקרים יכולים לספק ללקוחותיהם גם מידע משמעותי לגבי תנאי העסקה, לגבי מחירים, מניות מומלצות, ובכלל תנאי השוק הכוללים לביצוע עסקאות שונות.

 

במרבית המקרים ברוקרים מייצגים את המוכר או את הקונה, אך לא את שניהם בו זמנית. לדוגמה - ברוקר מניות אשר מבצע את מכירת או רכישת ניירות הערך בשם הלקוח שלו. ברוקרים משחקים תפקיד חשוב בעולם שוק ההון, הם מומחים במכירת מניות, אגרות חוב, עמלות מסחר ושירותים פיננסיים אחרים.

 

למה כדאי להעזר בשירותיו של ברוקר ?
לברוקרים יש את כל הכלים והמשאבים כדי להגיע לבסיס הקונים הרחב ביותר. במהלך תפקידם הם מסננים את הקהל של קונים פוטנציאליים עבור תשואה שתתמוך ברכישה פוטנציאלית מסוימת. לעומת זאת, מוכרים עצמאיים, במיוחד כאלה החדשים בשוק, אינם בעלי אותה גישה לקהל לקוחות כמו הברוקרים. יתרון נוסף בשימוש בברוקר הוא מבחינת העלות - הם עשויים להיות זולים יותר בשווקים קטנים, עם חשבונות קטנים יותר, או עם מגוון מוצרים מוגבל. כיום אדם פרטי או חברה אינם יכולים לסחור בבורסה באופן עצמאי אלא רק אם הם "חברי בורסה". חברי הבורסה הינם - בנקים, בתי השקעות, ברוקרים ועוד, והפעילות מתבצעת רק דרכם.

 

איך לבחור ברוקר?


ותק וניסיון - ככל שהברוקר עם יותר וותק וניסיון, כך הוא יציב יותר וכל הסיכון שהוא ייפול או ייסגר קטן יותר. בנוסף יש לבדוק גם אם הוא מפוקח ויש עליו מידע ברשויות הפיקוח כמו NFA וכו'.

 

אמינות - חשוב לבדוק אם הברוקר מתחייב לבצע במדויק הוראות שונות על פי דרישתכם בצורה אמינה ומקצועית, ברוקר שלא מתחייב על כך יכול לבצע טריקים שונים נגד לקוחותיו.

 

עמלות מסחר - מומלץ לבצע השוואת עמלות מסחר בין הברוקרים המובילים ולהוזיל את העלויות השוטפות כדי למקסם את הרווחים.


ביטחון - בדקו האם הברוקר מעניק לכם בטחונות והאם כספכם מובטח במקרה שהוא נקלע לקשיים כלכליים.


זמינות - בדקו אם הברוקר זמין עבורכם תמיד לכל מקרה של שאלה או בקשה מיוחדת ובכלל אם יש לכם כימייה איתו.


סוג הברוקר - יש לא מעט סוגי ברוקרים בישראל, אם זה ברוקר למסחר בוול סטריט, ברוקר למסחר בארץ ועוד. לכן חשוב לבדוק מראש איזה סוג מסחר תרצו.

 


בכל מקרה של בחירה, חשוב לבצע השוואת ברוקרים. אתר "ברוקר" מעמיד לרשותכם רשימה של ברוקרים מקצועיים איתם תוכלו לעבוד באופן יום יומי ולקבל שירות מקצועי, אמין וכמובן בעמלות אטרקטיביות.

 

 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית