לקבלת הצעה

טיפים למשקיע בבורסה 2024

מס' כללים חשובים וטיפים למסחר עצמאי בבורסה

צביקה ברגמן

 

טיפים למשקיע בבורסה



1.אל תנסה לחסוך כמה שקלים בודדים. אם לאחר ניתוח החלטת לקנות מניה כלשהי-קנה אותה כי מחר אתה עשוי לשלם יותר.

2.אל תיכנס לדיכאון ואל תהיה עגמומי אם הפסדת בפעולה מסוימת. זה חלק מהמסחר. המטרה היא להרוויח יותר מאשר להפסיד אבל גם ההפסד הוא חלק מהמסחר.

3.אל תעשה תמיד מה שכולם עושים.לעיתים הדרך הנכונה היא בכיוון השני.אם רוב המשקיעים בבורסה מפסידים בשורה התחתונה לא משתלם להצטרף לעדר.

4.אל תפחד להודות שטעית.ההבנה שטעית ותיקון הטעות יביאו אותך לשלם הרבה פחות ממה שהיית אמור לשלם עבור כל הטעות.

5.אל תהיה תמיד בשוק-למד לנקות לעיתים את תיק המניות שלך ולעשות בו סדר.אם יש לך כמה מניות שאינן נותנות תשואה אלא ההפך ,הם לא יצאו משם עד שלא תוציא אותן מהתיק.

6.משקיעים יודעים שגם לא לסחור זו אסטרטגיה.אין ידיד נאמן מכסף מזומן ולכן אפשר בהחלט להשאר לפעמים בלי מניות ועם כסף בחשבון.

7.ענפים משעממים עשויים פעמים רבות להיות טובים יותר למשקיע מענפים חדשניים ואופנתיים.

8.אל תשקיע מעבר ליכולות שלך.דע מה אתה יכול ומה אתה לא יכול והשקע בהתאם.השקעה בכסף שאינו שלך , שלווית מחבר או מהבנק זה אחד הדברים הגרועים ביותר שמשקיע יכול לעשות.

9.אל תנהל תיקים לאחרים.אם אתה לא עוסק בזה אל תעשה זאת גם אם ביקשו ממך וגם אם אתה ממש משקיע מוצלח לאחרונה.אתה עשוי לאבד את החברים ואת כספם כאשר השוק משתנה.

10.אל תמצע שערים.הכנסה של כסף טוב להשקעה רעה מעצימה את ההפסד למרות שמבחינה ויזואלית היא מקלה לך את ההסתכלות בתיק ההשקעות.

11.אל תסמוך על כל מה שכתוב בעיתון או .בשוק הזה יש הרבה אינטרסים ששווים הרבה מאד כסף.בדוק בעצמך.היום אתה יודע לעשות את זה.

12.אל תגיע לשוק ההון על מנת לעשות סיבוב .כסף שאתה זקוק לו ונכנס לשוק סופו שיפגע ביכולת ההשקעה שלך ושיקול הדעת שלך.השקע סכומים שאינך צריך השנים הקרובות.

13.משקיעים ותיקים יודעים שמניות טובות אי אפשר למכור במחיר מאד מאד זול.מניה של חברה שהמחיר שלה מאד מאד נמוך היא מניה שנפלה לשם בגלל סיבה ספציפית.חפש אותה.

14.עשה שיעורי בית-למד את החברה שאתה משקיע בה ומדוע.השקעה מהירה בגין החלטה מהירה תביא איתה הפסד מהיר.



בהצלחה במסחר ,
צביקה ברגמן - כתב אתר ברוקר


פרטים נוספים על ספריו ופועלו של ברגמן ניתן למצוא באתר www.sodot.co.il

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית