לקבלת הצעה

היתרון הגדול של מסחר עצמאי בבורסה - גמישות

התקופה האחרונה וחוסר הוודאות התעסוקתי והכלכלי המאפיין אותה, הדגישה עוד יותר את היתרונות של מסחר עצמאי

ד"ר שי סולן - מנהל קרן גידור

היתרון הגדול של מסחר עצמאי בבורסה - גמישות

התקופה האחרונה, על חוסר הוודאות התעסוקתי והכלכלי המאפיין אותה, הדגישה עוד יותר את היתרונות של מסחר עצמאי. והיתרון הגדול ביותר שלו, זה שמאפשר לו להתאים כמעט לכל אחד הוא הגמישות.

לא מדובר בפתרון קסם, לבטח לא מידי, לאתגרי הפרנסה - רכישת הידע וליטוש המיומנויות אורכים זמן. יחד עם זאת, הגמישות שמעניק מסחר עצמאי בבורסה, או בכל שוק פיננסי אחר, הופכים אותו לפתרון ארוך טווח אטרקטיבי עבור רבים.


גמישות לגבי "שעות העבודה"

סוחר עצמאי יכול לבחור את שעות העבודה שלו - בוקר, אחרי הצהרים, ערב וכדומה. הוא גם יכול להחליט "לעבוד" אך ורק פעם בשבוע במהלך סוף השבוע, ואפילו רק פעם בחודש.

אתם מעדיפים לסחור בשעות הבוקר? אין בעיה, תסחרו בבורסה של תל אביב, או באחת מהבורסות האירופאיות. בשעות הבוקר אתם עובדים במקום העבודה הרגיל שלכם, ולכן נוח לכם יותר לסחור בשעות אחר הצוהריים? וול סטריט עשוי לספק לכם את הפתרון האופטימלי.

אתם מעדיפים לייצר את ההכנסה הנוספת שלכם בשעות הערב המאוחרות, אחרי שהילדים הלכו לישון? הבורסה האמריקאית פעילה עד השעה 23:00, בורסות החוזים העתידיים פעילות כמעט 24 שעות ביממה, ושוק המט"ח פעיל 24 שעות ביממה.

מסחר עצמאי בבורסה

גמישות לגבי מספר "שעות העבודה"


מסחר עצמאי בבורסה גם מעניק לכם גמישות לגבי מספר השעות בהן תעסקו בתחום. למשל, מסחר במסגרת זמן יומית עשויה לדרוש מכם מספר דקות ביום. פעילות במסגרת זמן שבועית תדרוש מספר דקות בשבוע.

כמובן שביכולתכם גם לבחור "לעבוד" מספר שעות בכל יום. למשל, רוב הסוחרים התוך-יומיים (day traders) "עובדים" בין שעתיים לשש שעות ביום - בהתאם לבחירתם. סוחרי סווינג (swing) רבים - הן במניות והן בניירות ערך אחרים, "עובדים" פחות משעה בניתוח השוק, בחירת המניות עליהן ירצו לסחור, והזנת פקודות מסחר שיבצעו את הפעולות באופן אוטומטי.


גמישות מבחינת גודל התיק הנדרש

מסחר עצמאי מאפשר לכם לבחור את גודל התיק שברצונכם לנהל. מובן שהרווחים שתוכלו להפיק תלויים, בין היתר, בגודל התיק, אך הגמישות הזו מאפשרת לכל אחד, בלי קשר להון העצמי העומד לרשותו, לעשות את צעדיו הראשונים בתחום.

רוב הסוחרים העצמאים המקצועיים החלו את דרכם עם הון עצמי מועט שהלך וגדל בהתאם למידת הצלחתם.


גמישות לגבי גובה הסיכון שהסוחר העצמאי לוקח על עצמו

כסוחרים עצמאים יש לנו שליטה מלאה על גודל הסיכון שאנו לוקחים על עצמנו - הן בכל עסקה, והן ברמת התיק. שליטה בסיכון היא פונקציה של אסטרטגיות המסחר שנפעיל ושל המשמעת העצמית שנפגין במהלך המסחר.

כל תכנית הכשרה איכותית וכל אסטרטגיית מסחר אפקטיבית יכללו התייחסות מעמיקה לנושא השליטה בסיכון.


לאחר שתשלטו ברזי ניהול הסיכונים תהיה לכם גמישות מלאה בקביעת גודל הסיכונים שתהיו מוכנים לקחת, ואיתה תגיע היכולת להשפיע על פוטנציאל הרווח מהפעילות שלכם.


המאפיינים של מסחר עצמאי בבורסה הופכים אותו למקור הכנסה מאוד אטרקטיבי. היתרון הגדול שלו - גמישות, הופך את העיסוק הזה למתאים כעבודה יחידה או כאמצעי ליצירת הכנסה נוספת.

לא מדובר בפתרון קסם. נדרשים הכשרה איכותית, תרגול, וליטוש המיומנויות. תהליך הלמידה וההתפתחות של סוחר, או של משקיע, מצליח עשוי לארוך חודשים רבים ואף מספר שנים. אך התוצאה של סיום מוצלח של התהליך מצדיקה את המאמץ.

אתם מוזמנים להתייעץ עם צוות אתר ברוקר לגבי תחום המסחר ומסלול ההכשרה המתאימים לכם ביותר.

 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית